dgngr civcivinn_annesi bence hamileyken kullanma. Zararı olduğuna dair bir şey duymadım ama içinde bizim bilmediğimiz katkı maddesi vardır bebeğe zarar gelir belki
civcivinn_annesi dgngr teşekkür ederim ben de öyle düşünüyorum el kremi bile kullanmak gelmiyor içimden sormak istedim
badhomian karınca tumurtası yağı tüyü azalarmıtor aslonda gözeneklere bir asit salgılıyor ve buda uzun vadede ciddi sağlık sorunları yaratıyor sırf hamilelikte depil normaldede kullanmanınpek önermem canım içeriği kötü yani