Kızlar dün test yaptım kaset test ben erken gebelik sandım ama eczacı onu vermiş dün yapmıştım resim çekmiştim negatif diye tekrar bakmadım bile ama şimdi dünkü çektiğim resme baktım ben mi öyle görüyorum yoksa ince birşey var mı yoksa ben kafayı yediğim için mi görüyorum regl bugün ama olmadım hala