Ya kızlar 2 hafta önce yan duruyordu bebeğim doktor dönücek dedi .Benim kızım geri başını yukarı çıkarmış ayakları aşşağıda rahimde . Doktor 39 a kadar bekleyeceğim en fazla yoksa sezeryan ile alıcaz dedi .Hep normal doğum istiyordum sizce döner mi böyle makat geliş olup sonradan dönen oldu mu