aleynau 3 şubatta kan vermiştim değerim 740 çıktı 10 şubatta yine verdim 2480 çıktı doktor beta az yükseliyor dedi kese şekli düzgün değil pek dedi zaten vakşnal olarak görebildi keseyi sizce bi sorun var mı
Melike3506 Evet değeriniz az yükselmiş ama biz sorun var ya da yok diyemeyiz sizi muayene eden doktorunuz daha iyi bilir