Seher_koray 7haftalık hamileyim dün doktor kontrolüne gitim kesen var ama daha bebek oluşmamış dedi 10 gün sorna gel dedi sizce kötü birşeymi çok korkuyorum aranızda bu durumu yaşayan varmı
Asi_07 Seher_koray bu beta değeri ile bebek görünmez henüz 3000 de görünüyor en az endişe etmeyin 10 gün sonra görürsünüz Allah’ın izniyle