Merhabalar 39+3 günlük hamileyim. Aptamil pronutra 1 numara almıştım bebeğime sütüm yetmez de aç kalırsa diye ama maalesef ki toplatılan mamalar içinde seri numarası ve son kullanma tarihi. İade edeceğim aldığım yere henüz açmadım bile. Küçük bir paket mama almak istiyorum yine ama hangi marka alacağımı bilemedim. Hipp organik combiotic 1 numara gördüm tavsiye olarak ama siz hangi marka aldınız?