Zeyneb35 Kızlar tansiyonum hep 13.8 çıkıyor ebem tuzu herşeyi yasakladı üçüncü ayda da öyle çıktı dikkat ettim şimdi 26.haftadayim bugün baktık yine yüksek çıktı dikkat etmemi söyledi nabız da yüksek korkuyorum doğrusu öyle bir şey ile karşılaşan oldu mu erken doğuma neden oluyor diye biliyorum tansiyon yüksekliği 🙄
Elif7781 Zeyneb35 bol su tuz yağlı yememen lazim ben ilaç kullanıyorum suan küçük 9 olursa gel dedi bide soda şakın içme eğer biraz araştırırsan tansiyonu yükselttiğini görürsün
Aliiss Zeyneb35 16/9 a kadar yükseldiği oluyor ki ilaç kullandığım halde 🙄 yükselmeye devam ederse ilaç kullanmaya başlatacaklardır yediğimize içtiğimize dikkat etmemiz gerekiyor
Devran Ah canim geçmiş olsun öncelikle ben bıgün 162/73 le hastanedeydim alfamet ilaca limon suyuna rağmen 35 haftalığım 37 de alıcak doktorum
Elif7781 Zeyneb35 benim tansiyonumu dengeleyen tek şey yoğurt limon bi dene istersen herkese iyi gelicek diye bisey yok ama ben karıştırıp yemeğe calisiyorum
Aliiss Zeyneb35 hayır şaşırdığımız durum da bu zaten ne kadar yükselirse yükselsin hiç ağrı vs olmuyor yani bi yüksek tansiyon belirtisi olmuyor bu sebeple üst üste ölçüm yapıyorlar ama hala aynı 🤦♀️
Elif7781 Deletedmom0909 ben içemiyorum canim bi araştırdım ki meğer yukseltiyormus yoğurt limon karışıp yiyorum
Egemmmm Bende de düşüyor kızlar halsizlik hiç halim kalmıyor kalp çarpıntısı başımı tutamıyorum kalmama kadar 30 haftalığım ilk çocukta doktor 38.5 da farkettiler aldılar hemen bundadadaha doktora gitmedim erken alır doktor diye 2 hafta sonra gideceğim kontrole bakalım nasıl olacak