kayrosmom Kızlar burda gördüğüm kadarıyla bazılarının sancısı hissedilmeden açılması olmuş. Açılma olunca hissediliyor mu? Nasıl bir belirti oluyor? Sancımı hissetmeden doğumumun başladığını anlayabilir miyim acaba?
yagmuraybarr kayrosmom öyle bi anlıyorsun ki hemde :) açılmayı tabii ki anlamıyoruz ama sancılar yalancı olduğunda geçiyor gerçek doğum sancısı çok farklı sırtından vuruyor yani en azından benim için öyleydi ve tamam diyorsun heralde geliyor ❤️ sağlıkla doğuralım inşallah