kf07 öncelikle korkmayın, bazen yerleşme kanaması olabiliyor. Ama yine de kadın doğum acile görünmelisin hemde hemen. Kontrol ediyor duruma göre Progestan veriyor bu kanamayı kontrol altına almaya çalışıyorlar. Ama sakin kal. Bende şuan 15. Haftadayım ve lekelenmem olmuştu acilde bu ilacı verdiler çooook şükür kontrol altına alındı şuan büyümeye çalışıyoruz 🤲🤲🥰