anonim51 ay benim de öyleydi ilk gebelik olunca insan bilmiyor bende gelmeyince acile gittim bebeğimin kalp atışları 210 üstü çıkmıştı serumlarla ilaçlara 3 saatte normale döndü doğum sancısı nasıl bişey bilmiyorum 😬 hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah zamanı gelmiş sanırım