Randevum vardı gittim doktorum izindeymiş ve geldiği gün 1 ayı çoktan geçmiş oluyor muayene olmama 29.cu haftadayım yapılacak bir işlem varmıydı acaba 1 ayı geçkin muayene gitmek bişeyi geciktirir mi acaba başka bir doktora da muayene olamadım yerine bakan kimse yokmuş