AycanTemel herkes hareket uzmanı Masallah.İçin ne dıyorsa oyledır.Ben 11+3 te dedıgın gibi 2-3 kez kanat cırpması hissettim sol kasıgımda. Rahim yükseldikçe gene sol tarafta hareketler oldu.Bu gaz tek tarafta mı?İnsan gaz hareketini bilmez mi.Gaz hareketi daha cok sanki kucuk bi pipetten hava gecıyor gıbı oluyor.Net olarak 15+3 te 2 tekmecik hissettim.Kendinizi ferah tutun.Bagırsak hareketi ile kanat çırpmasını ayırt edebılır ınsan sanırım