Papatya05_ Kızlar sezaryen günümüzü aldık 38+1 deyim dün günümü aldım 18 Şubat saat 12 de ameliyatım olacak inşallah 39+2 de olacak sizin ne zaman heyecanlı mısınız
elifinciii Papatya05_ Bende sezeryan istiyorum 36+1 im ama daha doktorla konuşmadım ne zaman hangi tarihe verir hiç bilmiyorum 😂
firdevsalp Papatya05_ bizde şu an 35+3 olduk 37. haftada muayeneye gideceğiz sezeryan gününü vereceğim dedi doktorum heyecan mutluluk tüm duygular bir arada Allah’ın izniyle tüm anneler bebeklerine sağlıkla kolaylıkla kavuşur inşallah
Papatya05_ elifinciii anladım canım valla bu konuda bişey diyemeyeceğim 38. Haftada anca alabildim günümü 😂😂😂😊
samira555 Papatya05_ 38+5 bütün işlemleri hallettik şimdi uzandım yarın 16:00 da ameliyattayım 😅🤷🏻♀️
Ipek0z Papatya05_ ben de perşembe doğuruyorum yarın son sakin günüm 🙈🙈 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah sağlıkla alalım kucağımıza 🤍
Papatya05_ Ipek0z maşallah canım bende biraz geç oldu ama aldım günümü 🌸🌸 size de şimdiden kolaylıklar diliyorum sağlıkla alalım 🌸❤️
meltemerennn Papatya05_ bende 37+2 oldum sanırım ya ayın 19 ya da 23 ünde sezeryan olcam tam net demedi ama bidaha gidicem
birLinaaannesi96 Papatya05_ benim de 17 Şubat inşallah 38+6 🥹🤲🏻 Sağ salim kavuşalım inşallah hepimiz yavrumuza 🥰