birerkekannesi__ Kızlar merhaba doktoru öneren var mı? İlk gebeliğim doktorum başla dedi 35+3üm. Doktor doğum esnasında yırtılmayı azaltır rahat edersin dedi. Zeytinyağı ve ya Hindistan cevizi yağıyla eldivenle yap dedi. Yapıp memnun kalan var mı?
birerkekannesi__ bluemom24 evet canım manken üstünde gösterdi karnından ötürü iki parmakla yapmakta zorlanırsın eline eldiven geçir baş parmağına yağ sür öyle yap dedi