Asekrn Hanımlar hamilelik dönemde vitamin vs kullanmayan varmı? 2trimestre teyim bebeğim gayet sağlıklı beslenmelerime dikkat ediyorum. Sizin düşünceleriniz nedir?
duygubirinci Asekrn demir kullanman gerek ama hem kendin hem bebeğin için, vitaminde bebek bir şekilde eksiklerini senden alıyor ama ken kendin için kullanmalısın
Melike3506 Asekrn doktorumun yazdığı şeyleri kullanıyorum. Beslenmemize dikkat etsek bebek bütün vitaminleri bizden alıyor sadece beslenmemizle telafi edeceğimizi sanmıyorum takviye şart
hazalg16 bende dr tavsiyesi ile folik asit içeren multivitamin, d vitamini ve magnezyum kullanıyorum beslenme tabi ki hepsinden daha önemli ama vitaminle mutlaka desteklenmeli diye düşünüyoruum