Hanımlar 3 günü 2 adet taze transfer oldum çatlatma iğnesinin üstünden 10 gün geçti 5 gün test yaptım hafif silik çizgi çıktı altı güncü gün tekrar yaptım yine hafif silik çizgi çıktı bugün 7 günüm tekrar yaptım ve çok hafif silik çizgi çıktı İlk yaptıklarım gibi değildi daha hafifti değerim düşüyor mu acaba keşke erken test yapmasaydım 😥