Merhaba kızlar şehir hastanesinde detaylıya gidecekler için fikir olsun istedim ben mhrs üzerinden 19. Hafta itibariyle talep randevusu oluşturdum önce 20+3 için randevu açıldı esra hanıma açılmıştı o şekilde aldım ama 10 da açılıyormuş sanırım sistem o şekilde alanlarda var. Öncelikle en çok merak edilen eşleri almıyor maalesef 9:40 daydı randevum 9:20 de aldı beni hiç beklemedim 20 dk falan sürüyor ortalama çok tatlı bir kadın pozitif enerjisi geçiyor hemen önce kendisi tek bakıyor bütün ölçümleri yapıyor sonra ekranı size çeviriyor hem renkli hem siyah beyaz görebiliyorsunuz ister fotoğraf ister video çekebilirsiniz sorun olmuyor yüzünü göstermek için uğraştı bende baya taklalar atıyordu çünkü ☺️ bikaç soru sordum güzelce anlattı cevapladı renkli baskı vermiyor ama siyah beyaz verdikleri de net belli olan fotoğraflar 4-5 tane verdi ben memnun kaldım tek sorun eşimi almamasıydı 😕 o olayı bir türlü çözemedim zaten sanki çocuğu tek başımıza yapıyoruz 🙄 benim deneyimim böyledi umarım gidecek olanlara fikir olur 🙏🏼