btun Reglime 2 gün var erken gebelik testi yaptım ama negatif , pozitife dönüşür mü ? En son 15 ocakta regli oldum 20 ocakta bitti 22-24(2kez)-31 ocakta korunmasız ilişki oldu.
bebegimle_ben btun canim erken yapmisin testi daha iki hafta olmus iliksi uzeri yerlesmesi dollenmesi var eger olduysa birazdaha bekle derim
1cey btun vücudunuzda bazı değişiklikler oluyor eğer hamile iseniz hissediyorsunuz, bende öyle oldu regl ağrısı ve hissettim dediğim gibi, bende de negatifti regl günü geçince pozitife döndü
btun Reglime 5 gün kala başladım test yapmaya ama hep negatif tek çizgi çıktı son korunmasız ilişkimden 10 gün geçti
bebegimle_ben btun evet canim 4 aydir ugrasiyorum 2 subata adet olcaktim olmadim iki gundur lekem var bitsin test yapicam
btun 1cey kasıklarmda hafif ağrı var özellikle öksürdüğüm zaman falan, göğüslerime yandan ellediğimde acı oluyor
btun 1cey bir kaç aydır deniyoruz sürekli negatif görümceme hissedeceğimi bilemiyorum heveslendirmek istemiyorum kendimi
Lavin08 btun eger gec dollenme degilse kanda cikar kuzum 2 gun kalmis regline cunku oyle yazmışsın yakinsa ver bi kan icin rahat etsin
biryolcu0292gmailcom Bende sizin gibiyim 3 gun var adetim geçince tekrar test yapacagim 9 ay önce kimyasal gebelik geçirdim inşallah sizinki pozitif cikar
btun biryolcu0292gmailcom inşallah sizde öylesinizdir 🙏🏻 herşey gönlümüzce olsun 2 gün sonra bildireceğim buraya sizde yazarsanız sevinirim merak ettim