rmeysaerdem Hayalalya12 En son yılbasında tanıdığım 38 bine yaptı normal doğum Bende ilk kızımda orda yapmıstım şimdi yine oraya gidiyorum ama doğum Eylül’de gözüküyor 50 olur heralde
yenihamis3452 rmeysaerdem muayene ücreti ne kadar peki biliyor musunuz , birde doktor öneriniz var mı
rmeysaerdem yenihamis3452 Muayne ücreti 2500 veriyorum ama eşimin sağlık çalışanı indirimi var, diye normalde 2700 falandır sanırım Doğumu henüz sormadım erken diye ama 31 aralıkta arkadasşım normal doğuma 38 bin vermiş
mnskcr şuan ücretler uçtu Malesef, normal 55 zorunlu sezaryen 65 oldu. o yüzden son haftalarımda olmama rağmen değiştirdim doktorumu. senede 3 kez zam yapıyorlar
mnskcr doktorum dan da memnundum aslında ama aşırı bekletiliyorduk 1-1.5 saat beklediğimi biliyorum muayene için