Merhaba kızlar öncelikle kısa bir size hikayemden bahsedeyim belki umut olur dış gebelik sonrası sol tüpüm alındı sonrasında 2 yıl gebe kalamadım herşeyi denedim eşimde benimle birlikte doktorlara gitti en son her doktor tüp bebeğe başlayabilirsiniz artık dedi en son 4 ay önce bu cümleyi duydum ve tüp bebeğe karar verdik sonraki ay hamile kaldım soldan yumurtladığım halde sol tüpüm yokken 🙏 kimyasal ile sonuçlandı kimyasaldan sonra 2. Ayım be testlerim bu şekilde herşeyin bir zamanı var ümitsizliğe kapılmadan dua ile rabbim herşeyi zamanında veriyor umarım bu gebeliğim sağlıklı ilerler dualarınıza da ihtiyacım var 🙏
