esrayde 11+3 hafta olmama rağmen bebeğimin 9+6 da kalbi durmuş. Kontrol için gelmiştim kalbinin durduğunu öğrendim bu 2. Gebelik kaybım. Dua beklerim
Eda42_ esrayde Çok geçmiş olsun rabbim sabrını versin inşallah küçük bir tavsiye iki gebelik kaybı olmuş bunun için genetik bölümü gidin isterseniz genetik bozukluğu pıhtılaşma varmı diye bakılır pıhtılaşma varsa ona göre hareket edersiniz rabbim bir daha yaşatmasın Amin
kubraturkkoc esrayde sabır diliyorum size.. Dinlenip yeniden hamile kalacak olursanız mutlaka araştırın, test vs yaptırın Rabbim gönlünüze göre versin..
Eda42_ esrayde Neredesiniz bilmiyorum ama bölgeniz de olan araştırma yada devlet hastanesinde genetik bölüm diye yazıyordu eşinle sana ikiniz de randevu alıp gidin ona göre kan alınır sonuçtar birisi on beş günde birisi bir buçuk ay sonra çıkıyor bazı hastaneler de iki aya yakınmış çıkması
suleulshn Çok geçmiş olsun rabbim inşallah en güzel zamanda hayırlı sağlıklı bir evlat büyütmeyi nasip etsin inşallah
esrayde Eda42_ doktorlar yönlendiriyor sanıyordum kendimiz randevu alıp gidiyoruz yani ne çıkarsa da ona göre tedavi mi başlıyorlar hiç bi bilgim yok kusura bakmayın
lixiana Aslında araştırma hastanesinde durumu anlattığınızda pıhtılaşma ve kromozon analizi yapıyorlar eşime de yapılmıştı başınız sağolsun cok zor durum ben pıhtılaşma cıktığı için kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. rabbim tekrarını hayırla nasip etsin❤️❤️
Eda42_ esrayde Evet kendiniz gidin doktorlar çok yönlendirme yapmıyor evet sonuca göre pıhtılaşma varsa derecesi ne durumdaysa ona göre hamilelikte iğne hap kullanımı oluyor bunun için doktor söyler zaten siz vakit kaybetmeden randevu alıp gidin dediğim gibi sonuçlar bir buçuk iki ayı buluyor çıkması
uyuyanguzel3 esrayde canım başın sağolsun önce ikinci gebelik kaybın dedin neden durduğunu söylediler mi doktor seni muayene etti yada siz sigara alkol kullanıyor musunuz
aslmoms ben birşey merak ediyorum bilmediğimden. 2 hafta mesela karnınızda ya bebek kanama vs durumu olmuyor mu ? Hiçbir belirti yokmu mesela