bmkl Ben iki yaşına kadar sıfır ekran büyüttüm. İsteyen verir istemeyen vermez bu konu çok tartışılıyor herkes kendi çocuğuna yapar iyi ve kötü. Bence verilmemesi lazım daha çok küçükler hipnoz oluyorlar resmen şuanda 3,5 yaşında günde toplasak yarım saat izlemşyor çünkü alışmadı. Oyun kuruyor oynuyor. (Desteksiz, gurbette büyüttüm)
Ayrıca bizim zamanımızda herkesin elinde telefon yoktu, tvlerde bu kadar hipnoz edici çizgi filmler yoktu. Şahsen ben hiç annemin bizi tv karşısında saatlerce oturttuğunu hatırlamıyorum