feyzatalay61 ben 2024 de hayat hastanesinde dogum yaptm memnun kalmadim kızımın ameliyatlık durumu olmasina ragmen oradaki doktorlar neyi oldugunu bilmedi 2 hafta bos bos kuvezde beklettiler arastirmaya kendi istegimizle götürdüğümüzde ise doktor hemen neyi oldugunu anladi diger gün ameliyat oldu kizim.. tavsiye etmem. Odalari da gelen akrabalar girse birsey demiyorlar cok zorlanmıştım feti sekine gidin bence ben şuan 2. Hamilelikte oraya gidiyorum miyase hocaya