alynmlskrc Sezeryanımı olacağım kaç haftada oldunuz acaba anneler ilkinden farklı mı ilkini hiç olmamış gibiyim çok korkuyorum
Halista alynmlskrc ben en son sınırı sordum 39+1 de doğum yaptım. Korku bende de vardı. Ama tecrübeli olduğunuz için daha kolay geçiyor.
arzutmz İkinci 38+0 da oldu. Ameliyat anında ilkine göre daha panik halindeydim. Fakat ameliyat sonrası iyileşme sürecim ikinci de çok daha hızlı oldu