Nazliip Kızlar 33+2 olduk özellikle sabahları adet olacakmış gibi ağrım oluyor yaşayan var mı geçiyor mu
1cey Nazliip doktorunuzla iletişimde olmanız daha doğru olur, doğum sancısı regl sancısına çok benziyor zaten, benim ilk önce suyum gelmişti sonra regl sancısı gibi ağrılar başlamıştı. Doktor daha doğru yönlendirme yapar tabi
Fatma_furkan1996 Nazliip 35’den beri yaşıyorum bu ağrıları canım açılmam da var şuan 38 haftalık oldum adet ağrısı gibi oluyor şuan belim bacaklarım kasıklarım bekliyorum bende ama doktorunla iletişim de ol mutlaka