Bumah Valla o kadar hastayim ki gecede asla uyumadi sagolsun suanda actik yaprak dokumu izliyoruz oglumun ilk izledigi sey 😁 saka gibi izliyoda aslinda hic gormedi nasil hemen izledi bende sasirdim umarim bi sorun olmaz. Ve kizlar annelerimiz keske yanimizda olsa tek cocuk bakmak ne kadar zor yaaa
1cey Bumah yapmam dediğim her şeyi yapmamla meşhurum 😅 annelik biraz da böyle. Ekranı öcü gibi görmüyorum, maalesef bazen zor durumda kalıyoruz, herkes aynı şartlarda durumlarda ve sabırda değil. Olur öyle şeyler 😅
arzutmz Hepimiz doğurmadan önce mükemmel annelerdik 🤣 ben de ayağımda sallamam, doğar doğmaz emzik vermem dediğim bebemi ağzında emzikle ayağımda sallarken yazıyorum bu mesajı 🤣
Bumah 1cey bende gormuyorum valla sadece ne kadar gec o kadar iyi demistim ama hem hastalik hem huysuzluk maf etti beni 10. Gun oldu cocuga biseler oldu huyu değişti uykusuzluk maf etti kimsem de yok insanin yakininda birisinin olmasi ne buyuk luksmus onu anladim