nurellaaa__ Busramom_35 bana doktorum 10 Mayıs dedi ama bende gebelikten kaynaklı miyom çıkmış daha önce yoktu çünkü neyse bu durum erken doğum riski olabilir miş dedi bakalım artık 😊
Busramom_35 nurellaaa__ Yaaa inşAllah hayırlısıyla zamanında doğar çok geçmiş olsun miyom büyük mü 🤲🏼 Bana da Mayıs 10-15 arası dediler bakalım nasip kısmet
nurellaaa__ Busramom_35 teşekkür ederim inşallah 🥰 aslında büyük değil 3 cm plasentaya yakın ya o yüzden riskli dendi bakalım
Busramom_35 nurellaaa__ Rica ederim 🥰 inşAllah bir sorun çıkmaz doğumla birlikte o da kaybolur gider 🤲🏼