eylusko iyi tarafları düşünelim, tecrübelisin her anlamda ve ikinciye çok daha kolay bakacaksın, zorlukları olacak ama bir süre, kızın kreşe gidiyormuş şanslısın aslında, onu bıraktığın zaman tek bebekle olmak daha kolay, üstesinden geleceğini hissettim nedense. Çok hasta olmamak için de kendine de iyi bakman gerek, bağışıklığın düşükse mutlaka güçlendirecek şekilde beslen. En azından kreşe giden kızın bir şeyleri anlıyor ve biraz da olsa yardımcı olabilir. Islak mendili bezi sana getirmesi bile bazen büyük destek olur 😅 doğumdan da korkma sezeryan anlatıldığı kadar korkunç değil, ilk ayağa kalkma zordu benim için. Komşu konusuna gelince de ben komşu da dahil kimseye güvenmiyorum güvenmeyin de 🥹 ilk zamanları zor olacak sonrası miiss, güzel şeyleri düşünmeye çalışın