elifff243_ Kızlar bu ay deneyen var mı beraber bekleyelim 😊Herkese gönlündeki hayırlısıyla nasip olsun inşallah 🌸
meryys elifff243_ Kürtaj sonrası ilk deneme merakla bekliyorum 7 gün var test yaptım ama bir şey çıkmadı erken olduğunu bile bile yaptım da işte bir umut
elifff243_ anonim211 Hakkında hayırlısı inşallah gönlündeki en hayırlı zamanda güzelliklerle nasip olsun 🌸
nehirbvkr1 Nero45 ben dört gün kala yaptım evde valla silik çıktı 2 dk içinde öyle öğrendim şuan 5+3 haftalık
elifff243_ havva_5 Belli olmaz canım adet belirtileriyle gebelik belirtileri hemen hemen aynı oluyor hayırlısı inşallah 🌸
elifff243_ halefsu Zamanını bekliyordur bazıları biraz nazlı oluyor 😂 En yakın zamanda güzel haberler al inşallah 🌸
elifff243_ meryys Sizi bazı postlardan hatırlıyorum ikiz bebeklerinizi kaybetmiştiniz bende sizin gibi tek yumurta ikizlerimi kalp durması sonucu kaybettim maalesef 😔 5 Aralıkta kürtaj oldum . Benimde kürtaj sonrası ilk denemem bakalım
meryys elifff243_ Yaaa evet evet doğru ilk 12 haftalık kayıp sonra 10 haftalık ikiz, size ne dediler sebep felan söylediler mi 😔 Rabbim isteyen herkese sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlari kolaylıkla güzellikle nasip etsin inşallah 🫂❤️ inşallah pozitif görürüz ve sağlıklı ilerler
btun Ben de denedim yumurtlama günlerimi kaçırdım ama yumurtlama dönemime yakın ve sonrasında oldu programa baktığımda gebe kalma olasılığım orta yazıyordu , reglime 2 gün kaldı bekliyorum