Ezgiiiiia Herkese merhaba güzel anne adayları ve anneler💐 Bugün bebeğimle 2. Günümüz.. Bebeğim dünyaya 14.03.2019 tarihinde 7;41de gözlerini dünyaya açtı🌙🤲🏻 Allah'ıma şükürler olsun. Babasına Doğum günü hediyesi olarak geldi. Doğum günleri ikisinin de aynı gün, böyle güzel birsey olamaz.. Bazılarınız biliyordur ki 30.haftamda rahim ağzı kısalmasından dolayı erken Doğum riskim vardı. 34.haftama kadar ilaçlarımı kullanarak dinlenerek geçirdim. Çok korkuyordum ister istemez. Erken gelmemesi icin bolca dinlendimmm bol su içtim. Allah'a dua ettim. Sonra küçük beyefendi geç bile geldi. Bu sefer gelsin artık diye sabırsızlanıyordum👶🏼😝. Çok şükür geldi. Normal Doğum yaptım. Ama o kadar zordu ki o an Allah'la bir olduğumu hissettim. Kızlar şakın korkmayın. Allah emin olun yanınızda o an o gücü veriyor. Benım ilk doğumum ve zor gectı. En son sancım gitti. Cocugu en son vakumlaaa çekmek zorunda kaldılar. Çok şükür ikimizde iyiyiz. Sadece vajinam çok acıyor. Dikişim fazla olduğu icin. Bebegım 3 kilo 450 gram. Boyu 52 cm 💙 Suan misler gibi yanımda uyuyor. Allahım herkese bu duyguyu yaşatsın. Allahım Bebek isteyenlere Bebek nasip etsin. Dünyanın en güzel duygusu bu.. sorularınız varsa sorabilir cevaplayabilirim güzel anneler🕊
Deletedmom0909 Ezgiiiiia allah analı babalı büyütsün inşallah💕 ahlaklı hayırlı bi evlat olsun😍 darısı bizim başımıza İnşallah😊
Yasemincifci Ezgiiiiia gözünüz aydın ❤️ Vakumla cekince bebeğinizin kafasında böyle bi çekilme falan varmı bozukluk
Ezgiiiiia Deletedmom0909 amin canım benim insallah Sareee kendi sancım vardı canım hastane geldiğimde 3 cm açılmam vardı kanamam gelmişti gece suyum patladı sancılarım sıklaştı.. Mervenin 40+3 canım