Bebek10 ne zaman emzirecegini emin ol anlarsın annelik iç güdüsü de devreye giriyor, ben geceleri nasıl uyanıcam uyanamam ki derdim kendi kendime uyanıyorum, ilk zamanlar deli gibi nefesini kontrol ediyorum, karnına düştüğü anda o kaygı başlıyor ve ömür boyu bitmiyor. Sütün olur mu olmaz mı derdine hiç düşme, sütün gelmese bile emzirmeye devam et, emdikçe gelecek zaten, yara olmaması için krem mutlaka al. Aşırı gaz yapan şeyler hariç her şeyi yedim, yavaş yavaş da yemeye başladım ki alışsın diye, yani sana şunu yeme gaz olur diye her şeyi yasaklayan olursa karıştırma kimseyi 😅 bol su da içersin, evin işini ilk zamanlar hiç takma, buzluk stoğu yap yapabildiğin kadar pratik şeyler yersiniz, başka endişen varsa yazabilirsin 🌸