havana42 iç sıkıntısını bende en iyi gideren şey dua oldu. Bide şükretmek. Zorluğu var ama çok şükür, bunu bekleyen isteyen bir çok anne adayı var diye konuştum kendimle. Stresiniz bebeğe de yansır o yüzden sizi sakinleştirmek gene sizin elinizde , eğer bu aşırıysa destek almanız gerekebilir. Hastanenizi ve doktorunuzu iyi seçip iyi araştırın, normal doğumda da sezeryan da da zorluklar olabilir, ama olabilir ihtimalini düşünüp kendinizi yemeye gerek yok hiç, olacagi varsa siz ne kadar stres yapsanız da olur. Anlatılan hassas doğum hikayelerini dinlemeyin okumayın o etkiliyor beni de etkilemişti. Sezeryanı çok korkunç bir şey sandım, sezeryana girmek zorunda kaldığımda çok korktum, ama hemen girip çıktım ve korktuguma değmemişti