serapkose Kızlar 12 haftalık hamileyim kuyruk sokumunu ağrıyor sol bacagima vuruyor ağrısı haftaya cinsiyeti öğreneceğim ve muayeneye gideceğim magnezyum eksikliğinden de olabiliyor mu acaba kimlerde oldu
1cey serapkose aynısını yaşıyorum bilgisi olan varsa bende okuyacağım. Muhtemelen magnezyum diye düşünüyorum bende
NilVibe serapkose bende de aynısı var ya ben varisim olmasına bağlıyorum ama bilemedim bir de ayakta çok kaldığım zaman ağrıyor
rvsss serapkose bende de var bacağımın üstüne basamıyorum oturup kalkarken duvarlara tutunuyorum bir süre ama ben 34 haftalığım pelvik kasların gerilmesinden dolayı son haftalarda normalmiş ilk haftaları bilemiyorum
1cey serapkose yeni henüz 6-7 haftalık kontrole yeni gideceğim. Bende adım atarken oluyor bazen, ayakta kaldığım gün zaten çok kötü oluyor ama ayakta kalmadan da ağrıyor artık, bacak arasına yastık koyup uyumak iyi geliyor diye okumuştum
serapkose rvsss gebelerin çoğunda oluyor o zaman magnezyum eksikliği yani çevremdekiler erkek çocuğu bele vuruyor bacağı vuruyor diyorlar
cansu2306 serapkose bende oldu 1 hafta çekmiştim hem sağ tarafımda oldu hem sol tarafım da 1 er hafta cektm magnezyum kullanıyorum parol la gecti şükür
serapkose cansu2306 o zaman çoğu gebelerin çoğunda oluyor magnezyum eksikliği cinsiyet ile alakalı sanıyordum erkek çocuk bele vuruyor derler
rvsss serapkose evet zaten ben 16. Haftadan beri magnezyum kullanıyorum mutlaka yazar dr folik asit içme dönemi bitince yazmazsa siz de isteyebilirsiniz bebişin gelişimi içinde önemli magnezyum kasları gevşettiği için anneden bebeğe olan kan akışı daha rahat oluyormuş