Aysenur01 Bende de enteresan bi şekilde cıktı akıntim hep vardı hala var aynı şekilde bartholin kisti var apse olma yolunda gidiyo onu etkiledi bilmiyorum ama tek seferlik bi ilaç verdi 12 olunca onu içicem doktor yanma olursa gel dedi normalde zaten olmuyodu dedim yinede iç dedi tehlikeli olabilirmiş bebek için.aylardir ilaç içmemek için kendimi tutuyorum bart kisti için bi 10 gün antibiyotik kullandım için içimi yedi şimdi bi ilaç daha sinir oldum ve kist tekrar ediyo gibi ne yapacaklar bilmiyorum çok moralim bozuluyo