Kizlar az bişey kahverengi lekem var dün keseyi gördüm akşama kahverengi leke geldi akşama acile gittim kesen duruyo sorun yok progestan kullan dedi istihrat et dedi böyle olup sorunsuz hamilelik geçiren varmı benim bu 5 gebelik sadece 1 i yasiyo oda kızım elhamdülillah çok şükür yasayan varmı sağlıklı kucağıma aldım deyip destek olan