A24B yani doktorunuzla iletişimde olun dediğim gibi, benim direk suyum gelmişti. O gün çok yürümüştüm ve biraz sıcak suyla duş almıştım, sonra suyum gelmişti hastaneye gittiğimde erken gelmişsin keşke gelmeseydin evde biraz sancı cekseydin rahatça duşta falan demişlerdi hemşireler ne kadar doğru olurdu bilemem ben paniklemiştim sadece 😅