ikiprensannesii_ Kizlar yaklaşık iki hafta kadardır bebeğim bazen az çiş yapiyordu bugün gece saat 4te bağladım şimdi altını açtım baktım bir kere bile çiş yapmamış bu normalmi lütfen cevap verin çok korktum
Lilamorr06 ikiprensannesii_ günde 6 bezdi galiba yanlış hatırlamıyorsam 24 saat içinde bi kere bile yapsa o beze 6yı tamamlaması gerekiyordu galiba en iyisi doktora danışın yanlış yönlendirmeyelim sizi
dusperisi ikiprensannesii_ bingildagina bakın çökük mü duruyor bide ağız içi kurumu kontrol edin lütfen eğer yeterince beslendiginden eminseniz normal durmuyor böbrek ve mesane kontrolü gerekir
ikiprensannesii_ dusperisi yani dün sütüm yoktu pek. Sürekli uyanıp emmek istiyordu açtığım gibi çişini yaptı
Herseydenbiktim ikiprensannesii_ Doymuyor muhtemelen, doymadigi zaman benim oğlum kaka da yapamiyordu hiç fark etmedim 2 hafta boyunca boşuna lavman yaptırmıştık.
Lilamorr06 ikiprensannesii_ küçük daha bence bir doktora danışın belki beklemenizi ister belki mama verir. Siz bol bol su tüketin
ikiprensannesii_ Yazmelegi_ geçen kontrolü vardı doktora soledim mama desteği verelim diye yok vermedi 6aydan önce vermiyorum dedi
Herseydenbiktim ikiprensannesii_ Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal deniliyor canim bi bakarsın duruma gore
buse2507 ikiprensannesii_ doymuyorsa ne yapacakmış 4 ay daha mı bekleyecekmiş mama için bu doktorlar da bir alem ya herkesin şarıl şarıl sütü akmak zorunda mı kim ister evladı aç kalsın