mcansum canbaby 34düm hala gidiyorum gidecegimde temiz bi yer olduguna emin olurdan kapmazsn eldiven kullanmasını rica et
Kubrafatih canbaby bende korkuyorum enfeksiyondan ya ne kadar temiz olursa olsun hamilelikte herşey daha titiz olmalı
B-P-R canbaby bende Allah'ın İzniyle 33 34 Haftta Arasında Gitmeyi Düşünüyorum ☺️ şuan 29+3 Enfeksiyonu Yapicagini Sanmıyorum Bir zararı Yokki zaten daha temiz Ben Korktuğum için biraz Pinpirikci olduğum İçin Son haftalarda bırakmak istedim ☺️
Kbrakaya Ay ben kasıyorum kendimi normalde ağdada sancım tutar diye gidemiyorum. Teyzemin komşusunun sancısı ağda masasında başlamıştı😂😂
Nzmmerve canbaby herkesin bünyesi farklı gitme bence enfeksiyon ve ayrıyetten hızlıca çekiliyor ora bu dönemde hassaslaşıyor
Anneadayi34 Goncaaa Merak ediyorum ben lazere gidiyordum yarıda kestim bebek olunca şimdi çok birşey yok ama ağdaya gittim göbeğim yoktu o zaman göbeğiniz varken nasıl dönüyorsunuz 😒 kafamda deli sorular
Nzmmerve Anneadayi34 ben hamile olduğumu öğrenince paketi aldırmayı bıraktım ama bacaklarımı mecbur dönmeden aldırtıyorum yan dönüp öyle alıyorlar
Goncaaa Anneadayi34 bende aynen lazer yaptırıyordum normalde 😬 yan döndererek yapıyorlar yani benim öyle oldu 🙄
Anneadayi34 Goncaaa Neyseki lazerin faydasını çok gördüm ben ama ağdadan sonra ne olur bilemem 3 ay rahat gezmiştim 😂
canbaby Şuam girtmemeyi dülünyrm intrnettede kimi sayfa yaplr dur kimisi erken dogma neden olabilr diyor.