reys Sabah son sağlık ocağı kontrolüme gittim. Hemşire doğum ve emzirme hakkında bilgiler verdi çok heyecanlandım gerçekten sona az kaldı artık. Aynı haftalarda olan var mı? Ne gibi şikayetleriniz var? Heyecan nasıl?
htc5858 reys 37+2 benmde, heyecanla bekliyorum heran gelecek gibi sanki, bu aralar çok yokluyor, son kontrol de bebek çok baskı yapıyor, çok beklemessin dedi doktor, hayırlısı diyelim 🤲🩷
Cicilininkini reys 37.1deyiz bizde planlı sezeryan 10 gün sonra inşallah 🙏🏻 bende artık hayırlısıyla korkular yerini biraz heyecana bıraktı sag saglim kavusalım inşallah
reys Seima06 bana da o haftalarda bi korku yüklenmişti ama artık doğsun moduna girdiğim için sanırım geçti 😂 bakalım neler bekliyor bizi
reys htc5858 ayy neye göre çok beklemezsin dedi acaba merak ettim. Benimki makat geliş yarın kontrolüm var bakalım düzelmediyse sezaryen planlayacağız
htc5858 reys benimki baş geliş ve çok baskı yapıyor dedi, o yüzden çok beklemessin demek istedi haftaya alttan açıklık bakarım dedi 2 gün sonra randevum var ama bakalım beklemicek gibi benim kız bu sabah adet ağrısı gibi ağrıyla uyandım arada belden giren ağrı da oluyor bacaklarıma vuruyor sanki geliyorum diyor gibi