nur_344 3melekannesiyim Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin bir avazda kolayca olur inşallah ❤️🌸
annebaliii 3melekannesiyim ılk gebelık mı bol bol dua edın YouTube’dan Yasin fetıh suresı acın dinleyin ☺️Sonuca odaklanın😍
charbdish Allah kolaylık versin, hızlıca doğur inşaallah. Ben de 39+5 oldum, suni sancı istemyorum .s
3melekannesiyim charbdish suni vermediler fitil taktılar onu takınca sancılarım oldu suniye gerek kalmadan oldu çok şükür
Zhde 3melekannesiyim nasıl geçti zormuydu fitil canım benim sağlıklı büyüt inşallah Allah analı babalı büyütsun
Zhde 3melekannesiyim ay amin inşallah benim sancılar var henüz açılma yok yarın balon olucak işte, fitil nasıl bişey
3melekannesiyim Zhde ip gibi bişeydi açılmamın olmasına rahmin yumuşayıp doğumu başlatmak için kullanıldı suni gibi sürekli geçmeyen sancı olmadı kendi sancılarım gibi başladı
bluemom24 3melekannesiyim 3melekannesiyim yaa ben de 39+4üm 41e kadar gelmezse banada suni verilecek nasıl olacak hiç bilmiyorum kaç saat sürdü doğumunuz
babymom450_ Zhde gözünüz aydın nasıl oldu suni sancı mı aldınız bende 40+4 oldum bugün muayenem var sanriirm suni verilip baslaticaklar doğumu 😔
Zhde babymom450_ saol canım Allah razı olsun suni sancı aldım evet hızlı oldu ilk dogumumdu benimde 4 buçuk saatte kucağıma aldım oglusu, baslatsinlar inan bana çok güzel bişey yine hamile olsam yine vajinal isterim
babymom450_ Zhde maşallah ne güzel bende çok endişe ediyorum ya uzun sürerse diye açılmanız var mıydı peki suni almadan önce
Zhde babymom450_ 2 cm açılma vardı ondan önce hiç yoktu vajinal tuse sonrası 2 cm ve daha sonrası oldu