tugbassz Merhabalar ben birşey sormak istiyorum da size hamilelik boyunca sizinde şeker isteğiniz çok artıyor mu ben sürekli tatlı yemek istiyorum kendime bazen hakim olamıyorum sizde de durumlar böyle mii???
eylusko tugbassz bende de öyle şekerli şeyleri çok seviyorum . İlk bebeğim kız onda da öyleydi bu erkek yine aynı şekil. Ve özellikle sürekli portakal mandalina yemek istiyorum. Her 2 gebelikte de böyleydi. İlginç 😅😅
cinyuranne Ben şekerli şeyler düşününce dahi midem bulanıyor. Normalde de cok şekere düşkün değilim ondan olabilir belki.