Bide genetik deyip duruyor ailemde hiç böyle bişey duymadım benim üçüncü gebeliğim sadece zehirlenme yaşadım ilk bebeğimi kaybettim boş gebelik ilk defa başıma geldi ve yaşım da 39 ikinci evlilik yaptım benim bir oğlum var çok şükür ama eşimin hiç çocuğu yok sırf onun için istiyorum inşallah nasip olursa