akbltsvda anne9800 evet erken. Biraz daha bekleyip tekrar yap. Geç döllenmiş ise adet gecikmesi gerekebilir🙂erken davranmak bazen üzer. Hakkinizda hayirlisi
bkb35 anne9800 çok erken varsa bile çıkmaz canım. Hamile kaldığınız günü biliyorsanız döllenme üstünden 12 gün geçtikten sonra çıkıyor testlerde silik bir şekilde. Ben ovülasyonla kaldığım için biliyordum 10 gün sonra yapmıştım negatif 12 gün sonra adetime 2 gün kala silik bir şekilde öğrenmiştim. Kanda da henüz 54 tü yani
kanghl310_6 Ben sana bısey dıyım mı öyle hemen teste çıkmıyor kımısı benım kı öyle oldu geç dölleneme adetimde gecikti testede çıkmadı inan bak ögrendıgımde 4 haftalık gebeydim idrarda çıkmadı sal gitsin adetın gecikince 3 hafta sonra bellı olur
Happymami anne9800 vaktin var ben erken yumurtalamıştım hamile kaldığım ay regliye 10 gün kala öğrendim
anne9800 dchdch 2 gün sonra deneyeceğim prodoctor siparişi verdim geldiği güm yapacağım . O test markası iyi mi sence?
deniss_ esavas27 inşallah sabredin adet gününüzde olmazsanız yapın varsa çıkar bence silik te olsa çıkıyor