Kızlar merhabalar hepinize bir mutluyum ki anlatamam rabbim herkesin yavrusunu sağlıkla sıhhate kucağına almak nasip etsin ❤ en son 14 şubatta muayene olmuştum daha fasulye kadardı minnacık bişeydi doktorum o zamandan dedi cok hareketli cocuk olacak bu simdiden kalp atısını dinleyemiyorum sağa sola kaçıyor diyordu ve o aya kadar 3 defa muayene oldugumda hep 2 gün önden gidiyor 3 gün önden gidiyor haftasına göre dedi hep ve artık bir bebek oldumu görme zamanı 14 mart randevu tarihimiz geldi o zamana kadar icimde hep kız kesin dedim ama bu randevuda bi gör düm ki görür görmez kesin erkektir dedim 😁
https://i.hizliresim.com/lqXRyJ.jpg buda minnağımun resmi bir ayda parmak boyu kadar olmuş ❤👶 doktorum hic bir sağlık sorunu şu anlık görünmüyor zaten cok fazla hareketli durmuyor yerinde bi video atabilsem kızlar şuraya bi baksaniz doktor 5 dk boyunca kalp atısını dinlemek için uğraştı sürekli ya arkasını dönüyor ya kaçıyor aşağı yukarı baya güldük o hallerine ❤😁 5.5 cm olduğunu ense kalınlığının gayet iyi olduğunu aklımızda soru kalmaması için bu çarşambaya renkli ulturasında girmemi söyledi yani ikili testi yaptırmalı söyledi çok hareketli bi bebek hareketli bebekten asla korkma gayet sağlıklı hatta normalde adet tarihine göre suan 10+5 olması gerekiyor ama ölçümlerine göre 12 haftalık 2 hafta önden gidiyor dedi o sağlıklı demesi zaten beni çok mutlu etti hic bir sıkıntımız olması allaha şükür zaman benim için çok hızlı geciyor ne çabuk 3 ay geçti gitti anlamadım valla 😁 ama sürekli videosuna bakmadan videolarını izlemeden yapamıyorum rabbim herkesin bebeğini kendine bağışlasın sizlere çok dua ediyorum sıkıntısız stressiz hep gülerek bir hamilelik geçirin inşallah banada dua etmeyi unutmayın ❤👶😁