ysmnly 18 Şubat sezaryen olcam kızlar Tarih belli oldu iş ciddiye bindi bana bi korku geldi 😀 Ne yapcam ben şimdi 😀
1cey ysmnly hemen olup bitiyor, anlatıldığı gibi değil hiç korkmayın, sonrası sancılı süreç elbette ama dünyaya bi canlı getirmek de kolay olmamalı 😅 ilk ayağa kalkmada zorlandım ben sadece, stres yapmayın hemen olup bitiyor
samira555 ysmnly benimde 16 şubattı şimdi yarına çekildi ve her an bugün bile olabilir niyeyse o kadar keyfim kaçtı modum düştü ki korkudan heralde sanki herşey kontrolümden çıkmış gibi hissediyorum hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah 🥰
Aleynadiyorki Bende 20 sinde olacağım inşallah Allah sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
ysmnly aleyy53 tamamen kendi isteğim üzerine sezaryen olacak. Vajinal doğumu en başından beri istemiyordum
ysmnly 1cey inşallah balım ya vallahi korkudan inşallah yanlışlıkla normal doğurmam 😅belden iğne olayı nasıl acıtır mı çok
1cey ysmnly hayır hiç korkma kimsenin de seni korkutmasına izin verme 😅 ben normal doğum ve suni sancı da çektim maalesef, en sonunda sezeryana girdim ve keşke direk sezeryana girseydim dedim, tabiiki zor dediğim gibi ama korkulacak kadar değil 🌸