papatyaannesii Kızlarrr 9+1 deyim idrara gece özellikle sık sık çıkıyorum ya normal biliyorum ama ilk gebeliğimde kızmda hiç idrar problemim olmadı ama bunda yaşıyorum farkı ne olabilir ki
Ceydaaaaaaaaaa Her gebelik farklıdır canım ilk gebeliğinde yaşamadığın şeyleri bu gebeliğinde yaşayabilirsin 🥰