mucizemizibekliyoruzz Son 9 güne girdik ve hiçbir belirti yok. Rahim ağzı kalınlığı hala birkaç gün önce 3 mm’di yani açılma falanda yok. Bu 2. gebelik, bir türlü doğum başlamıyor 🥲 var mı önerisi olan?
ozlem-gokpinar mucizemizibekliyoruzz aynı durumdayım ikinci gebeliğim ilk doğumum vajinal doğumdu 40+1de doğurmuştum ikinci gebeliğimde erken olur sanıyordum yarın 40 haftalık olucaz hala ne bi sancı ne de açılmam var çok ağırlaştım doğurmak istiyorum ama gelmiyor 🥹
yeniiannnee mucizemizibekliyoruzz benim içinde son 9 gün şuan bel ağrısı ishal olmuş hisi var ara ara karnım sertleşiyor acaba doğum belirtileri mi bilemiyorum
anonim51 mucizemizibekliyoruzz son 3 gün ilk gebelik bekliyorum kızımın keyfini sabah doktora gitcm 🥰
mucizemizibekliyoruzz ozlem-gokpinar aynen benim de ilki normal doğumdu. Ellerim ayaklarım ödemden şişti ama hala ne gelen var ne giden
ikicocukannesiii_ mucizemizibekliyoruzz yerde otur kardeşim bağdaş kurar gibi ama ayakların birbirine deysin birde mutfak tezgahına tutun çömel kalk bir kaç kere bebek doğurtan hatta kendi kendine doğuran bir ablam söylemişti
mucizemizibekliyoruzz ikicocukannesiii_ çömel kalk yapıyorum evet bir önceki doğumumda etkisini görmüştüm bakalım
ikicocukannesiii_ mucizemizibekliyoruzz hayrlı haberler aldırsın Rabb’im selametle al yavrunu kucağına 🤲🏻🩷