peroksizom 24. haftada takılmıştı bana daha doğuma çok var diye genel de doğuma yakın oluyormuş böbrek genişlemesi o zaman gerek duyulmuyor demişti doktorum benim 18. haftalar da bel ağrısı başlamıştı daha doğrusu ben bel ağrısı sanıyordum 20. haftamda böbrek taşı için gittiğim de öğrendim genişlediğini takip edildi 1 ay da daha da genişlemeye devam edildiği için takıldı ve takıldıktan sonra ağrım olmadı hiç enfeksiyon olmamak için bol su iç demişti günde 2,5 3 litre su içtim hep