Kabızlık, şişkinlik, mide kaynaması ve ağrısı, sabah dövmüşler de yarım bırakıp yatağa atmışlar gibi uyanıyorum 🙄 bir ortam yok hemen sinirlenip hemen yumuşuyorum ve en önemlisi geceleri uyku tutmuyor öğlen ve ikimdi vakti şekerleme yapıyorum Buda beni salaklaştırıyor. 🤣