Geçenlerde bir ortamda dediler ki hamilelikte nazlanabildiğiniz kadar nazlanın işleri yapamayın falan filan diye. Benim ilk 3-4 ay zaten çok bulantılı geçti hiç bir şey yapamadım ama yine de kendimi iyi hissettikçe evdeki işlerimi hallettim. Şimdide de artk enerjim daha yerinde yormayacak kadar gün içine yayarak yemeğimi, sil süpür toz alma lavabolar gibi temizliklerimi yapıyorum hepsini haniöbir günde değil ama planlayarak. Şimdi de sosyal medyada gördüm herkes eşine annesine etrafına yaptırıyor. Acaba az nazlansam mı bende diye düşünmedim değil? Siz nasıl yaptınız doğrusu nedir bu işin sonradan pişman olur muyuz 😁